Lite uppdatering!

Gårdagens ledighet var så skön. Jag hade inte problem att fylla dagen.
Jag hann städa , besöka optikern med Linus , Äta lunch med min älskade man.

Senare på eftermiddagen kom det fint besök.Nettan och Leon kom och åt lite glass och senare gick vi en promenad i skogen. En helt fridfull promenad ....Eller hur Nettan:)? Inga rötter och skumpande:)

Leon åt korv och somnade efter en stund av den "lugna" promenaden.

I dag var det premiär på kommunal resa till jobbet. Och det gick över förväntan. Jag ska prova veckan ut och sen ska Inkaa vänjas vid all trafik.Hmm undra hur det ska gå?

Nu är det dax för kaffe och snart en promenad med Inka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0